Merhaba sezaryenle doğum yaptım bı ay mama ile karışık süt verdim ama sonrasında olan da bitti ful mamaya geçtik.aptamil prosyneo mama kullandık. İki aylık oldu bebeğim geçen yüzünde egzama gbi kabarık kızarıklıklar oluştu doktora götürdük alerjik olabilir diye alerji doktoruna yönlendirdi kolundan yapılan testle bir şey çıkmadı ama kan tahlili bı aya çıkar orda net olur dedi doktor. O zamana kadar inek sütü alerjisi olabilir diye neocate mama önerdi. Üç gün oldu veriyorum ama çok aşırı gaz yapıyor sürekli içerken karnı gurulduyor. Bir de içtikten sonra çoğunu kusuyor. Endişe ediyorum ya süt alerjisi yoksa boşuna mı geçtik alerji mamasina diye ?? Bir de bu tür mamalar çocuğa kilo aldırır mı diye endişeliyim.?? Ya da bunu kullanan anneler sonrasında ek gıdaya geçerken zorluk yaşadı mı? Rica edersem cevap verir misiniz. Aklım çok karışık. Sürekli mama değiştirmekten yoruldum