turkan_26_ Bebivita mama kullanan var mı arkadaşlar.Ben bebelac Gold kullanıyorum.Malum fiyat uçtu gidiyor.Bebivita nasıl iyi mi kullanan var mı ?Cevablar için şimdiden teşekkürler
Deniz_hayat Merhaba bende sma optipro kullanıyodum sanki kilo alımı çok olmuyodu gibi meme+mama olarak ilerlyrm 3 aylik bebegim bebivita alip kullandim hala dahada kullaniyorum hic bi sknti yasamadim allah’a şükür malum mama fiyatlari uçtu gdio