Prensesminik42 Günüm 4gün geçti son adet tarihim 24 Aralıktı bugün test aldım eczaneci sabah yap dedi yarın kadr nasıl bekleyecegimm
Livammmmmmm Prensesminik42 2 test aldiysaniz Birini bu gun yapin 3.4 saat lavaboya gitmeyin Oyle testi deneyin sonucta 4 gun gecmis silikte olsa cikar
333 Prensesminik42 benim bir gün geçmişti akşam yapmıştım silik çizgi çıkmıştı yani illaki çıkıyor beklemenize gerek yok