Merhaba kızlar Doğumdan sonra saçimin dökülmesi durmadı artık takmamaya başladim şimdide kepek sorunu başladi saç derim yanıyor böyle skıntı yaşayan var mi yada doğal yağ feln önerisi olan daha öncelerde doktora gitmiştim doktor pahali şampuan genelde veriyor oda bi süre etki ediypr gibi sonra yine ayni