Kızlar merhaba 1 ay 8 günlük ikizlerim var maşallah aşırı iştahtılar haliyle sütüm yetmiyor sağım yapıyorum 120 cc sağıyorum 60-60 bölüştürüyorum kızıma üstünü 100 cc olacak şekilde 40 cc mama versem yetiyor ama oğlum doymuyor 60 cc mama yapıyorum totalde 120 cc yapıyor doymuyor 30 daha versem yer doymayınca da cok ağlıyor 1. Ay kontrolümüzde doktorumuz üst sınırda besleniyor dediği için korkuyorum obez falan olucak diye arttırmak istemiyorum ne yapmam lazım sizin bebekleriniz kac cc ile besleniyor 😥