prensveprensesinannesi elalina benim iki cocugumdaa gecirdi aşi yaptirmadim hicc siz neden yaptriyosunz kii
irva prensveprensesinannesi Neden yaptırmasın ki ? Böyle bir şey söylenir mi ? Sizin çocuğunuz yakalandı hafif atlattı diye aşı gereksiz kavramı olamaz.Bu virüsten bir sürü çocuk ağır şekilde geçirip hastanede yatabiliyor.Sıvı kaybından dolayı ölüme kadar götürüyor.İnsanlara bir şey olmaz yaptırmayın gibisinden konuşmayın.
Busraaslan elalina iki doz arasında en az 2 ay olmalı diye biliyorum bende 3 aylıkken yaptırdım şubatta 2. Dozu yaptırıcam 5 aylıkken
Yenidoganbakimi irva mutlaka yaptırılmalı bende 3.ayında yaptıracağım kuzenimin iki bebeğide rotavirüse yakalandı ve hastanede yattılar yavrularım çok sıvı kaybı oluyor gerçekten
madrefelice Biz biraz geç kalmıştık 3.5 ve 5.5 aylarında oldu umarım etkisi olur 3 ve 5 de yaptırmak gerekiyormuş
BirAlparslanAnnesi madrefelice 3,5 da tam 105.gününüz dolmuş o yüzden yaptırabilmişsiniz.etkisi olur tabiki öyle düşünmeyin.inşallah hiç hasta olmasın kuzular
ayse_35poyraz Bebeğim 22 günlük dün bahsettim kaynanama bu aşıdan ee hiç duymadım devlet yapardı önemli bşy olsa diyor yemin ediyorum cahil bu insanlar ya ne gerek var dyor gidip eşimide doldurur yaptrmyalm dye ah ah
BirAlparslanAnnesi ayse_35poyraz he de geç anlatamazsın.şöyleki onlarda haklılar onların zamanında sağlık ocağı arar gel aşısı var dermiş yaptırıp gelirlermiş özel aşı falan hak getire nereden bilsinler boşver
ayse_35poyraz BirAlparslanAnnesi öyle tabi bugün ben eşime dedim internetten araştır ne önemli olduğunu dedim kaynanam bşy demdcen bklm İNŞALLAH bizde yapttrz 3 ve 5 aydamı oluyordu
BirAlparslanAnnesi ayse_35poyraz ilk dozu için 105 günü doldurmamış olması lazım..yani 2-4 aylarda yada 3-5 aylarda yaptırabilirsin ☺️