elalina Kimisi zararlı diyor ama cevremde herkes kullaniyor tek baktığım için isim oldugunda falan biraz katmayı düşünüyorum lütfen lincleyecekler yazmasın! Hangi ayında kullanmaya başladınız ve gün içinde ne kadar kullanıyorsunuz ?
Wanderlust elalina en erken 7.ayda oneriliyor dik bir sekilde desteksiz oturabilmesi gerek maksimum 10-15 dk koyabilirsiniz
momofa elalina doktorumuz 6.aydan itibaren günde en fazla 15 dk kullanabilirsiniz dedi. Oğlum aşırı hareketli çünkü. Gözetimde olduğu sürece öyle çok zararı olduğunu düşünmüyorum. Ev kazaları için önerilmiyor. Ben yalnız bırakmıyorum hiç.
Eylulhuma16 elalina 5. Aydan snra yarimşar saat isin oldukça koyablrsn ben koydm bi skntisni yaşamadım evde hizmetcnz flan yoksa mecbr koyuysnz napakm koca yemek ister ev temizlk ister
Yagmur1c elalina iki oğlumda da kullandım ikisini de 7 8 aylık arası koydum içine koyduğum zaman baya oyalanıyordu yarım saat 45 dk gibi biri şuan 11 aylık
Metehann12 ben 6 aylıktı koyuyorum ama Max 10 dk şimdi yürüme arkadaşı gibi kullanıyoruz 😂😂 oğlum tutuyo onunla yuruyo içine girmektense
1Dost 6 Aydan beri biniyor suan 7.5 aylık sıkılıyor anca 5 10 dk duruyo yürütec yerine hoppala daha iyi ama onlar bayağı yer kaplıyor
ysmn234 Sadece ev kazaları için değil fiziksel gelişim açısından da uzun süreli kullanımı önerilmiyor. Omurga gelişimine, yürümeye olumsuz etkileri olabiliyor. Bebeğinizin gelişimini değerlendiren doktora sorun bir belki gelişimine göre bir öneride bulunur.