Eylulhuma16 Kızım 10 aylık ikj dişini çıkartıyo tetagl diş granülünu kullanıyorum sabah aksam ama hiç fayda etmiyo acaba daha mi fazla kullanmam lazm siz günde kac kez verdnz
sademinannesi Eylulhuma16 6 taneye kadar verilebiliyor en az verme saatleri arasında 2 saat olacak şekilde
Melihciiim Avuc içime döküyorum parmagımı bebegimin ağzında ıslatıp granüllerden alıyorum damaklarına masaj yapıyorum 3-4 kez yapıyorum zaten agrı vurdukça sızlanmaya başlıyor yavrum birde böyle dene
Eylulhuma16 Melihciiim kullanım şeklimiz aynu ama ben sadece bi sabh bi gece yatrkn yapıyorm gene de sabahliyoruz
Metehann12 zeytinyağına 10 tane kadar karanfili ez küçük bı kavanozda beklet sonra al folaba soğusun damaklarina ondan da sür benim oğlana çok iyi geliyo tetagil kullanmadım fikrim yok ama
anayimbennana Metehann12 karanfilin parçalarını ayırıyor musunuz peki zeytinyağından ağzına sürerken çünkü parmağımıza da geliyor yA minik minik
Metehann12 anayimbennana toz haline getirince dibe cokuyo zaten dolapta da yağ donuyo zaten macun gibi oluyo sürmesi rahat oluyo