Kızım 15 aylık olacak yarın. 1 hafta oncesine kadar ben odadan çıkınca çıglık atıp ağlıyordu mesela odun almaya asagı iniyorum etrafta tehlikeli seyler bırakmıyorum diyorum ki kızım ısınmamız icin odun kömür almaya aşagı inmeliyim tamam mı seni cok seviyorum 10 dk sonra hemen geleceğim sen oyna burada tama mı diyorum öpüp çıkıyorum ben gelene kadar aglamıyor normalde arkami donsem aglayan bir cocuk acaba beni anlıyor mu artık ? 🥰