Bende panik atak var kalp ritmimide cik tetikliyo hamileyken kar zarae dengesi kurularak ilac kullanmamin daha iyi olacagina karar verildi kullandim 3 ay zor emdik aslinda emmek istiyodu ama beni ne zaman emse oluk oluk kusuyodu ilactan dolayi emzirmek hic istemedim ama sutum varkende dayanamadim ilaci birakmam soz konusu olamaz hamileyken bile devam ettirildi cunku cok kotu oluyorum zaten gunde 1 kere emiyodu onuda o istemiyodu ben veriyodum 2 gundur hic emmiyoruz artik icim bi buruk uzgunum 2 gundur benim rahatsizligimdan dolayi cocugum 3 ay anne sutu alabildi soz konusu evlat olunca bambaska biseymis