Kutay09 Arkadaşlar akşam böyle bir post vardı bulamadım,rica etsem yardimci olur musunuz tekrar,bir yaşından sonra d vitamini olarak ne kullanıyorsunuz
Loreyli Kutay09 1 yaşında kestik doktor önerisiyle. 14 aylıkken tahlillerde de iyi çıktı o zamandan beri tahlil vermiyoruz şu an kullanmıyoruz, 17 aylık
Kutay09 elfozyil çok teşekkür ederim,bir yaşından sonra vermedim ben,henüz tahlil de yapılmadı,vermelimiyim bilemedim. Akşam bir çok kişi yazınca merak ettim,sağolun tekrardan
askanne10 elfozyil merhaba doktorunuz veya başka doktorla görüşün çünkü bir damla olarak bir yaşına kadar kullandık ve sonrası yine bir damla olarak verdi ki büyüklerde kendimde bile üç damla kullanıyorum günde
elfozyil askanne10 tavsiye için teşekkürler doktor önerisi ile kullandığımı belirtmiştim :) 5 damla kullanım talimatı da doktor yazıyor reçeteye e nabızdan inceliyorum. 2 şişe bitecek şekilde 5 doz gidiyoruz günlük tahlil yapılıp karar verildi.
sunflower askanne10 kesinlikle katılıyorum 5 damla coledan için çok fazla ben de 1 damla kullanıyorum bazen 2 kaçtığı da olabiliyor.
askanne10 elfozyil doğrudur yani bende 150000 olduğu için demiştim kendim eskiden 50000 olan d vitamin kullandım o 12 damla idi bu üç damla kullanıyordum kendime oğluma bir damla idi. Şimdi başka d vitamin aldık biz o tablet olarak sadece 500 zymafluor bunu da buradaki doktorumuz verdi
aysskarks Ocean 600 kullanıyoruz bizde doktorumuz kışın güneş almadıkları için kullanmamızı önerdi şimdilik kullanıyoruz 15 aylığız
SbnmTlg Bir yaşından önce ocean 400 lük kullanıyoduk 1 fıs, 1 yaş sonrası 600 lüğe geçtik. Yine 1 fıs. Damlalık yerine fıs kullanmak bizim için daha kolay oldu.