Premsesannesi355 Deletedmom_56 evet ben çok memnunum biz ailecek kullanıyoruz çevremde de kullanmayan yok
Dlkglkm Deletedmom_56 Evet ben kullanıyorum memnunum.1.5 sene oldu .Xiaomi red mi note 9 aldım .şuan ucbin kusurlerde sanırım.
Deletedmom5284 Kız kardeşime 10 pro olanı aldım, annemde 9 pro kullanıyor, eşim MI 9, ben MI 8 kullanıyorum, anneannemede redmi not 9 aldık hepimiz çok memnunuz 😂
Rubab_Mommy Deletedmom_56 Ben note 8 eşim note 10 kullaniyo cokk cok memnunuz 🌸ozellikle benim gibi fotograf manyagiysaniz şiddetle tavsiye ederim🌝😁