Kafam Sütüm hiç artmadı ne yaptıysam ıkı bestlak denedim yine olmadı solgar içiyorum iki gündür bestlaktan da vazgeçmedim hiç süt gelmeyen gogusumden bile gelmeye basladı kızlar
mehmel54 Kafam nerden aldınız nasıl içiyorsunuz kullanıyorsunuz ben mastit oldum göğsüm yara oldu emziremedim sütüm azaldı şimdi sağsam 20 cc anca çıkıyor sütüm artmasını istiyorum nasıl kullanabilirim
161525 Kafam günde 3 kez her yemek sonrası 2 şer tane içilmesi gerekiyor solgarın ben de sipariş verdim yarın gelicek eczacım böyle kullan dedi bilginiz olsun
Kafam mehmel54 bestlak ta kullanılması gereken 3 öğün 20 damla bi bardak suya karıştırılıp ama bende 3 öğün düzenli yapamıyorum günde ıkı kez falan fırsat buldukça solgar ise günde bi tane içiyorum bunun yanında mutlaka bol su tuketılmesi lazım
Kafam mehmel54 benimde öyle hatta artık damla bile gelmemeye başlamıştı şükür toparlanma var işe yarıyo
Birbebekkkbircicek mehmel54 artmasını istiyorsan hiç aksatmadan gece gündüz ıkı saatte bir 20 şer dk sağmalısın ve hastane tipi pompa kirala onla
OncedenGurme Kafam artık geçti bizden, 17 aylık oldu bebeğim 😊 keşke içebilseydim ama hep istifra ettim arkasından
Bebektsk1 Kafam ilk bebek mi ilk bebekse eğer biraz tecrübesizlik oluyor benim 2. Birincide yaptığım hataları bende yapmamaya çalışıyorum
Superisi_0 Kafam benim kizim da 7 buçuk aylık emmiyo sagarak veriyom amasutum az 30 anca cikiyo bende kullansammi