Merhaba hanimlar, ne yaptiysam olmadi oglum
bir turlu emmiyor beni. 6 aylik olduk ve 5 aydir sut sagiyorum. Iki kere hastalandi ve sadece hastayken memeye cok duskundu. Iyilestigi gun tekrar aglayip sizlamaya basladi meme gorunce. Ne yapmam lazim basindan gecenler var mi? Dahada emmezse sagmayi birakmayi dusunuyorum kisi atlattiktan sonra gercekten ezziyet boyle