Biz de ilk damla ile başlamıştık. Sabah akşam 20şer damla veriyodum. 1.5 aydan sonra az gelmeye başlamıştı. Yoğun gaz sancısı, kabız olmadığı halde kaka yaparken zorlanma vardı. Daha sonra colex de vermeye başladık. Öğlen ve gece bir çay kaşığı veriyodum. Bebeğim ikisini beraber kullanınca ancak rahatladı.