Hanımlar istanbulda bir alışveriş merkezinde akvaryuma ücretsiz gidiliyordu kod alıp. Uygulama indirip kod alınıyordu. Burdan giden birileri olmuştu. Nasıl yapıldığını kaydettim silmiştim yanlışlıkla. Lütfen bilen paylaşabilirmi. Gıdıcez de bugun veya yarın. Acil lazım. Gidilen yerın adınıda unuttum ordan bulurdum belkıde. Hiçbir şey hatırlamıyorum