Merhaba kızlar . 2 . Ye hamileyim araları 2.5 yaş olacak. Kızıma montessori yatak bakacağım ama evim de ufak . 2 katlı montessori yatak alsam sizce nasıl olur? Diğer bebeğim daha doğmadı o 2-3 yaşına kadar kızımın beşiğinde yatabilir. Kullanan var mı 2 katlı montessori yatak önerir misiniz? Ya da nasıl fikir sizce ? Yeni fikirlere de açığım. Ayrıca kullananlar memnun kaldıkları montessori yatak markalarını da yazarsa çok sevinirim