EfraimYekta Merhaba güzel anneler buzlukta portakal suyu saklamak istiyorum yazın tüketmek için ama olurmu bilmiyorum aranızda yapan varmı eğer buzlukta saklıyorsaniz nasıl muhafaza ediyorsunuz neyde sakliyorsunuz
BirAlparslanAnnesi EfraimYekta ben koyuyorum 1,5 litrelik pet şişelerle yada 0,5 litreliklerle yazında çıkarıp içiyoruz
EfraimYekta Deletedmom_21 Acaba o şekilde nasıl olurki sadece limonata da öyle olur diye biliyordum 🤔
EfraimYekta BirAlparslanAnnesi bu kilitli poşetlerde saklanırmı ki daha soğutmadan bir sürü süt saklama poşeti aldım manyak gibi elimde kaldı onlarla olurmu ki acaba 😅
eymenzeynep EfraimYekta tam bilmiyorum ama o karışık meyve suyu falan yapıp pet şişelere koyar dondurur. İstediği zaman çözdürüp içerler
Mircet EfraimYekta portakalları dilimle birazda şeker dök o buzluk kokusunu alıyor ben öyle sakliyorum
Mircet EfraimYekta evet bebeğim ben içine hatta mandalina limonda atıyorum yazın inanılmaz güzel oluyor.Sonra çıkartıp biraz çözülmesini bekleyip Rondodan geçiriyorum.Biraz şeker biraz şu karıştırıp süzüyorum bence ballı daha lezzetli oluyor ama 👍 buz poşetleri oluyor ya kilitli bazende portakal sularını direk onlara döküyorum.Küp küp çıkartıp bardaklara döküyorum efsaneee👌
Purpura26 EfraimYekta Kaynanam direk olduğu gibi atıyor. Yazın çıkarmıştı. Hamileydim ben canım çok çekmişti. Aynı tazecikdi çok şaşırdım