rumeysayusufselim biz mamas papas ocarro kullanıyoruz. Arabanın kullanımı sürümü fln o kadar kolay ki tekerleri fln cok güzel dönüyor bilek gücü hiç istemiyor avm de magaza aralarında falan cok cok rahat kullanıyıruz. Ayrıca pusetli. Ama benim tek pişman oldugum konu araba cok büyük cok yer kaplıyor. Onun dısında arabamızdan cok memnunuz cok kaliteli sökülüp yıkanabiliyor leke ve su tutmuyor uv korumalı ayrıca ömür boyu parca garantili