Saziyersin valla kullandığımız bez pahalanınca baby turco denemek istedim gece hiç almadım çocuğun bezini önceki bezini de öyle yapardım çünkü. Sabah bir uyandık çocuğun üstü başı hep ıslaktı berbat bir bez. Baby me kullanıyordum ona geri döndüm. Ama babyt rconun zeytinyağlı ıslak mendili den menunum kalınlık koku büyüklük çok güzel ama bez çok kötüydü