Kızlar merhaba sizlere birsey danışmak istiyorum
Benim bebeğim 28 günlük 1 aylık oluyor
Ben doğmadan önce park beşik istiyordum daha kullanışlı olur diye ve anne yani olur diye ama annemler büyüyen beşik almislardi hediye. O yatak odamıza montelendi ama çok büyük ve dolabı çekmecesi olduğu için yatakla mesafesi var dip dibe değil zaten anne yani özelliği de yok. çekmeceleri olduğu için de mesafeli yatagimizla kalkmam vs gerekiyor bebeği alıp koyarken bir de beni yanında hissetmiyor bu yüzden son zamanlarda huysuzluk yapıyor uykusunda bile sesler çıkarıyor ağlayıp uyanıyor beni istiyor bir de uyumadan koyunca orda uyumuyor uyutup koyuyorum. ben de acaba dedim anne yani park yataklardan alsak bunu soksek sizce nasıl olur böyle ayrı mi alisssin devam etsin yoksa yanımda mi olsun hangisi daha iyi olur
Büyüdüğünde zaten ayrilcak ya şimdiden böyle mi kalsın yoksa beni hissetmesi için alayım mı anne yanını 🤷🏻♀️🙄
Gerçi beşiği sokmek de zor iş ama yapılır