Merhaba anneler oğlum 1 nisan 2019 doğumlu 3 yaşına gelecek çok iştahlı bir çocuktu pırsa ıspanak ayırt etmez yerdi 1 buçuk yaşında telefon ile yedirmeye başladım yemeyince o günden bu yana telefonla yiyor şimdi telefon bile ilgisini çekmiuor çok güzel oldu fakat şimdi yemek yemiyor sabah en geç 10 buçukta kahvaltı bitmiş oluyor kahvaltıyı yapıyor çok güzel ama öğle yemeğini yemiyor akşamlar için hep çorba yaparım onları yiyor öğün araları çok ta yani hareketlide acıkır diye düşünüyorum kilo boy takıntım yok sağlıklı olsunda yemek yememesini takıyorum sadecr bu bir süreçmi geçiyor mu