Merhaba kızlar ek gıdaya 5 aylıkken başladık tadımlar bitti 6 aylığız günde bir öğün vermek istiyorum kahvaltı olarak avakado yogurt sebzeli yumurta gibi akşam yatmadan bir iki saat önce kaşık maması yapıyorum yulaf unuyla muzlu yada başka meyveli bebeğim yemeği seviyor biz sofradayken herşeye saldıyor gerçekten hazır oldugunun da farkındayım ne yapmalıyım günde iki kere bu şekilde beslenmesi fazla gelirmi sindiriminde bi problem yok gaz yada kabızlık 🙂