Kızlar bebeğim tam 9 aylık akşam uykusuna yatar yarım saat 1 saate uyanır. Sonra yatırırım 2-3 saate tekrar uyanır. Bebeklikten gelen alışkanlık sanırım yeni doğan döneminde her 2-3 saate bir besleniyordu mesela akşam 7 de emdiyse bir daha 9-10 gibi beslerdim sonra gece 12-1 gibi aynı huyu 9 aylık oldu devam ediyor. Sanki yeni doğan dönemindeymişiz gibi 3 saatte bir istiyor. Gece desen öyle 1 de beslendiyse 3 gibi uyanır sonra 5:30 da allahım kafayı yemek üzereyim. Sıfır uykuyla geziyorum. Off şu gece beslemesini nasıl keserim.