Kızlar oglum 22 aylık ishali den dolayı götürmüştüm değerleri yusek cıktı 100 lerde. Sehir değişikliği yaotık geldiğim yerde yüksek dediğimde doktor tekrar yaptı sonuclara bugun baktım biri 394 biri 250 batiya yükselmiiş neden yükseliype arastırıyordum cok saçma seyler yazıyor psikilojim bozuldu. Bu konıda bilgisi olan var mı