berenduha Akşama dolma yapayım biraz dedim sipariş edecektim ki kilosu 24 tl miş bu ne arkadaş biz ne yicez gerçekten bu fiyat normal mi Ya şaşırıyorum 😒😒😒
Canparcam_ berenduha Ben yazın alıp dolaba koyuyorum sizde öyle yapabilirsiniz. Bende dün çarliston biber aldım kilosu 19 liraydı ihtiyacim olduğu kadar aldım kış mevsiminde cep yakıyor o yüzden yazın herşeyimi yapıp dolaba koyarım büyük rahatlik oluyor hemde 🤗