Hanımlar eşim dün rahatsızdı. Ateş öksürük vardı. Bu gece de bebeğim hiç uyumadı ateşi 38 buçuğu gördü. Calpol verdik düşmedi. Hastaneye gittik eşimle ben test verdik oğluma antibiyotikle ateş düşürücü yazdılar. Eve geldik ateşi var hâlâ. Test sonucu akşama çıkar dediler. Eşim bir yanda bebeğim bir yanda halsiz halsiz yatıyorlar. İlk bebeğim olduğu için hem deneyimsizim hen de baya korkuyorum. Bebeğime ateşi düşsün diye duş aldırırken kafasını da yıkayacak mıyım? Internette okuduklarımda yıkamayın yazıyor. Hem önerilerinizi hem de dualarınızı bekliyorum.🤲🏻