Lulemom Aldım ama bi fark göremedim sanki. Bide naturale göre ucuzdu aldığımda. Daha mı iyi daha mı kötü anlamadım 😄
birtutamsac Lulemom limon kokuluydu yanlış hatırlamıyosam o yüzden vazgeçtim ben bi de daha inceydi ama şu an yeni sleepy naturali de inceltmişler :)
Singlemom Lulemom biz kullanıyoruz çok hareketli bebekler için diyodu reklamlarda ama bi farkını göremedim ben naturalden daha ince sadece
shawty Lulemom bende bebeğim doğduğundan beri natural kullanıyorum diğerlerini denemedim hiç ama farkı merak ediyorum şurada bekleyeyim 😌 extra daha ucuz eğer pişik vs yapmıyorsa fark yoksa onu alırım en azından 🙂
Lulemom Busra2326 birtutamsac Singlemom shawty üstünde 12 saat emicilik falan diyince gece taktım ilk kez. Ama diğeriyle aynı gibi geldi. İnceliğine dikkat etmemiştim.
Zlm Lulemom daha ince cocuklar hareket ederken biraz daha rahat ediyo ben gün içinde onu kullanıyorum gece başka bez bağlıyorum
BalBademmmmmm Lulemom Baya limon kokuyor bir de ekstra ince diğerlerine göre. Ben ondan kullanıyordum memnundum evde unutunca eşim naturel almış o da güzel ama daha kalın. Bir de extra 1 2 kez sızdırma yaptı