Merhaba arkadaşlar benim ablam hamile olduğunu yeni öğrendi son adet tarihi 21 Mayıs ama beta hgc değeri 6500 küsür çıkmış adeti 3 gün gecikmeli ve kese falan da gözükmemis ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde 400 çıkmıştı sonra giderek çoğalmıştı o yüzden bana bu sonuç fazla gibi geldi doktor da bişey söylememiş sorum şu
sizin ikiz gebeliklerinizde beta degeriniz kaç çıkmıştı