Boncuk21 Kızım 1.5 aylık saçları doğduğundan beri dipler koyu uçlar açık renk 😊 ilerde nasıl olur sizce koyulaşır mı açılır mı ? Doğuştan ombre yapılmış gibi 😂
Baby_Mila Boncuk21 Benim kızımın sizin kızının uçlarının rengi gibiydi kumral oldu tabi maşallah bu kadar saçı yoktu benim kızımın😅
Deniz2323 🤣🤣 Ben doğumumda açık kel bir bebek beklerken öyle bir saçlı ve simsiyah doğduki anlamam 🤣 ve şimdi 2 yaşında kumral saçları var çok güzel uçlarıda hafif sarı sarı. Bence açılır renki. Zamanlada ara ara uçlarında kes derim 😊