Kuzeybabyy ben de yapamadım blw, oğlum çok hareketli durmak ist3miyor masada yemeklerdile de arası yok.. Böyle olunca ben yedirdim hep bi zaman sonra ekran girdi hayatımıza hepten sarpa sardı ama napalım gittiği yere kadar böyle 🥴
3 4 yaşına gelip de yemeyi öğrenemeyen çocuk yoktur bence.. Pes etmeyin. Benimki pilav makarna seviyo ya da simit zeytin vs. Önüne koyuyorum alıp yiyor ya da atıştırmalık ceviz fındık kuru meyve vs alıp yer.. Böyle böyle zamanla alışacak artık..