Gizemgct Kızlar merhaba bugün 20 günlük oldu bebeğim ve yarı kırk için herkes yapılacak birşey söylüyor bilemedim yarı kırk banyosu yapılacak ama başka birşey var mı ? Ya da banyo suyuna birşey falan koymak mı gerekiyor birde okunacak bir dua vs var mı ?
Tugceasel16 Gizemgct Merhaba canım bebeğinin yıkadığın suyun içine 20 tane taş küçük küçük bide kendi alyansini atcaksin (bide tuzlama var saçma bişey ama ben malesef yaptım kayinvalidem yaptı daha doğrusu yapmak zorunda değilsin bebek korkmasın diye yapılıyormuş ) kendi yikandigin suyun icinede aynı şekilde 20 taş ve kendi alyansini atcaksin
Gizemgct maviskus yani bencede ama ne biliyim 40.gün banyo yapmak mantıklı geliyor fakat herkes birşey diyor yumurta kabuğu yok pirinç falan şaştım kaldım🤦🏻♀️
maviskus Gizemgct 40. Gün banyo yapmak lohusalığın dinen bitimi abdest alıp namaza dönmek vs için . Diğerleride zorunlu olmayan şeyler