Kızlar dün bebegime ikinci ay aşılarını yaptırdık,benimde göğsümde mastit baslangici var gitmisken doktora danıştım doktor agumentin antibiyotik yazdı bebek için sıkıntı olmaz emzirmeye devam et dedi ama bebeğim aşılı ve antibiyotik yutup emzirsem sıkıntı olmazmi,doktorum izinliydi başka doktor ilgilendi bebeğin aşı olduğunu bilmeyebilir aklıma gelmedi sormak aranızda bu durumu yaşayan varmı.