Didem11 Kızlar selam bademcigim kötü oldu acile geldik doktor largopen antibiyotik verdi …5 aylık bebeğim var emziriyorum . Bebeğime dokunur mu, kullanan var mı bu ilacı.
PembePelikan Didem11 ben kullandım hamileyken, zararı olsaydı vermezdi diye düşünüyorum 🤔 emzirdiğinizi söylediniz mi
Nrgs Didem11 ben mastit olduğumda vermişlerdi, direkt emzirmeyle alakalı bi durumda bile verdiklerine göre kullanılabiliyor demek ki ☺️
Didem11 PembePelikan evet söyledim de nebilim.biraz karışıkti oralar anladimi acana die tedirgin oldum