Eylulhuma16 Kızlar salı günü beta hcg 310 çıktı bugün doktora gittim yani 4 gün sonra kese gözükmedi çok mu küçük acaba neden böyle oldu bide plansz gebelk olsgu icin son adet tarihimi bilmiyorum sorn olur mu dogm nasl hesplanck
Tuti29 Eylulhuma16 ilk öğrendiğimde betam 138di 1 hafta sonra doktora gittim betayı hatırlamıyorum kese var bebek yok boş kese dendi 1 ay sonra gittiğimde kalp atışını duydum. Geç döllenme olmuş. Ben de adet tarihinden emin değildim ultrasona bakıp bi tarih veriyorlar
Eylulhuma16 Sarelinagis Oooo ben cok erken gtmisim ozmn ya ama kizim da 500du beta bikacgun snra gttm görünmustu anlamadm yabi
Sarelinagis Eylulhuma16 Bilemiyorum ben daha önce kimyasal gebelik yaşadım o yüzden beklemiştim biraz