Merhaba hanımlar❤️ eşleri genital mantar tedavisi görenlere bi sorum olucak 🦋 dogudan yazıyorum ve şuan için gerckten kar altında kalmş vaziyette doğru düzgün bir adım dahi atamıyoruz hastaneye gitmek bizim için lüks oldu.Belki bilgilendiren olur diye yazmak istedim. Bende vajinal mantar vardı fitil kremlerle geçiyor ama eşimde de oldugundan döngü içine girdik sanırım ve doktora gitmek şu aralar için pek mümkün olmuyor karlarla kaplıyız Eşleriniz genital mantar için doktora gittimi ? Daha dogrusu şu ilacı veya kremi kullansın anında keser bitirir dediğiniz bi ilaç varmı ? Başına gelenler hangi ilacı yazdı acaba doktorunuz eşinize 😬