Oyun kurmadan kastıınız ne acaba. Mesela ne yapmalı ama yapmıyor. 25 aylık kızım. Kitap getırır okurum, logolarla oynarız, adeda yayınları çalışırız, kaydıraktan kayar, cadırına gıder uyuyormuş gibi yapar, Bultak oyuncaklarını yapar yerlerine takar. Topla oynarız ben vururum o da vurur. yani ne bilim 2 yasındaki bir cocuk nasil oyun kuracak ozur dilerim bilgim yok bilen biri bana da yazsın benim kızım 3 4 kelıme dısında konusmuyor buna takıyorum sımdı bıde bu cıktı. Allahım her gun bıse okuyorum