Bebeğim bir aylık şimdi sarkacak diye emzirmeyecek misin demeyin lütfen tabiiki emzireceğim onun sağlığı benim göğüslerimden daha önemli ( ha emzirmemekte bir tercihtir sonuna kadar saygım var ) Fakat bu emzirme döneminden sonra oluşacak sarkmayı nasıl minimuma indiririm ? Toparlayıcı südyen ? Spor ? bunları devamlı yapsam fayda olur mu ? Sizin tecrübeleriniz neler ?