Merhabalar👋
Kizim 13 aylik. Dunden beri hapsirik var. Sabahta baya sumuklenmisti. Ara ara da öksürüyor. Doktora da gidemiyorum sigortamiz yok. Evde ne yapabilirim gecebilmesi icin. Cok agirlasirsa illaki götürürüm doktora. Simdiden herkese teşekkür ederim 🤗