Yorguun öncelikle çok geçmiş olsun hafif bi şekilde atlatır iyileşirsiniz inşallah 2 ay oluyo ben atlatali hicbiyere gitmedigim halde bulaştı önce grip zannettim baktım geçmiyo test yaptırdım. bebeğim 2 buçuk yaşında eşimde bişey yoktu o baktı sadece sütünü ayarliyodum çorbasını maske takarak yapıyodum eşim iciriyodu yediriyodu. Onun dışında kendim için bol bol limon yedim suya sıkıp içtim ballı bi karisim vardı ondan yedim bol bol portakal falan işte. Kalp hastası olduğum için sağlık Bakanlığı’nın doktoru gönderdiğimiz ilacı içme ağrın çok olursa parol iç dedi 4-5 gün parol içtim ilaç olarak. Başka bişey merak ediyorsan sorabilirsin bildigim bişey olursa cevaplar yardım ederim