ketcapli_lahmacun Ben Kiwi’nin makinesini kullanıyorum. Geçen yıl 100 TL’ye almıştım. 7 kavanozlu. 🙂 O da güzel yani tavsiye ederim.
laliko35 Pnarr94 sütaş tam yağlı süt aldım marketten getirdim hiç ısıtmadan direk mayaladım ve çok güzel olmuş 🙏😍