Kızlar başlıkta da dediğim gibi sanayide çalışıyor hastaneye gitmiş yikamislqr çıkmış ama şuan gözünü acamiyo şişmiş durumda çok kötü akiyo göz yaşı gibi duramiyo Damla vermisler sadece ama fayda etmiyo ne yapmak lazım lütfen yardımcı olun başına gelen oldu mu göz doktoruna gitse ne yapabilir