Benim oğlum aşırı ağlıyor, üç kez denedik üçünde de pes etmek zorunda kaldım çünkü öyle bir agliyor ki, duyan ya da gören biri kesin bu çocuğa hiç ilgi göstermemislerz hiç bakmıyorlar yavrucak anne şefkati görmemis derler ya o derece agliyor , kucağa alınca yavaş yavaş sakinlesiyor ama onda bile hemen sakinlesmiyor