AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gebze de en iyi çocuk doktoru önereceğiniz kim var? Medical Park? Medar? Kime gidiyorsunuz? Bilgilendirmesi,çocuk yaklaşımı nasıl?
Hdyels AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yüzyıl hastanesi serdar sadık duran kızım 17 aylık doğduğundan beri doktorumuz ve çok ilgili benim kızım biraz zayıf doğdu ve kilo alimida yavaş ama hiç moralimizi bozmadı bazı doktorlar gibi çok ilgili tavsiye ederim
Egeto AyPerisiVeGokPrensininAnnesi MedicalPark Memet Emre Dibek doktorumuz. Çok memnunuz. Aslında doğuma giren doktor Hakan beydi. Kendisine dogumdan sonra 10 gün takip için gitmek zorunda kaldık ama cok memnun kalmadık açıkçası. Emre bey cok özenli. Bebeğe yaklasımı bizimle iletişimi cok güzel. Randevu konusu evet sıkıntı. İyi takip etmek gerekiyor bulabilmek için.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi gamzela5 Özel muayenesi olan değil normal hastane içerisinde doktor soruyorum teşekkür ederim:)
Serserilikiz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben varım merkez hastanesinde var fyati 150 yada 160 olması lazım daha 2 hafta önce ordaydim güldane doktor var yaşıda olduğu için çok bilgili her dediğini cevapliyor biz sevdik fakat çoğu kişi o doktoru seçtiği için sıra oluyor beklemesi flaan
Aysma Yüzyıl hastanesi serdar sadık duran. Kızım doğduğundan beri doktorumuz o ve çok memnunuz. Bu arada kızım şu an 18 aylık ☺️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Serserilikiz Merkez hastanesi iğrenç bir hastane ben bir daha adım atmam oraya. Hangi doktoruna gittiysem problemi resmen hastaneyi sevmiyorum. Teşekkür ederim yinede. ☺️
Aysma AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet veriyor ama mesajla bilgi alıp veriyoruz. Aynı zamanda yüzyıl hastanesi bebek yoğun bakım doktoru olduğu için ben bilgisine çok güveniyorum. Bebeğe yaklaşımı ve ilgisi de çok güzel sabırla bütün saçma sorularımı bile cevaplar
Serserilikiz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yaaa güldürdunuz beni 😂 Bizede biri önermişti gittik doktor baya ilgiliydi eger sevmesem gitmem bide yüzyılda doktor serdar var oda çok ilgili fakat fiyatı pahalı olduğu için tek bir kere gidebildim
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Serserilikiz Ben çocuklara tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım. Tüm tahlilleri vs bedava muayene ücreti hangisine gidersek gidelim sadece 15 TL katilim payı ödeniyor. O yüzden hastane tercihim yok ama merkez asla 😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Aysma Teşekkür ederim. Aklımda bulunsun başka ne yorumlar gelecek bekliyorum. 😂 Sağolun.