Umay3840 maleseff ağlamadan olmuyor biraz ağlıycak ama her gece aynı şeyi yaşamaktansa bir kaç gün zorlanmak daha mantıklı..
Işıklar açıkken emzirin uyumasına müsaade etmeyün mayışık halde yatağına koyun, ilk ağlamalarda beşiğinde pış pış yaparak destek verin sakinleşmezse çok ağlarsa kucağınıza alın biraz sakinleşsin ama uymasın. Tekrar yatağına koyun. Böyle böyle b2lki defalarca kucağa al bırak yapacaksınız ama sonuçta memesiz uyuyacaktır. Gece uyanınca da emzirmeyin ya da nemede uyutmayın yin3 pış pışla uyutun beşiğinde..
Hele ki 6.5 aylık daha tutunup ayapa da kalkmıyorken uyku eğitimi vermeniz çok daha kolay olur..
Benim de oğlum emerek uyuyan bir bebek, şimdiki aklım olsa 5 6aylıkken hiç alıştırmazdım buna ama o zaman yapabilcek bişeyim yokmuş gibi hissediyordum ama o kadar pişmanım ki 🤦🏻♀️ 10 aylıktı denedim emzirmeden uyutmayı ama ayaklanmıştı artık b3şikte durmuyordu çok zor oldu ve beceremedim, şimdi artık 21 aylık ve hala emerek uyuyor ve zaman geçtikçe çok daha zorlaşıyor 🤷🏻♀️
İnstagramda tunalıhayat diye bi sayfa var bi bakın isterseniz yardımcı olacaktır.. 🍀🍀