SemaK merhabalar bir şey soracaktım. 33+4 haftalık hamileyim geçen hafta covid pozitiftim ve perşembe günü karantinam bitti. Cuma akşamı acilde d-dimer baktırdım 1.23 çıkmış. Aptt, protrombin zamanı gibi tahlillerimede bakıldı ve onlar normal çıktı. Sonucu doktora gösterdiğimde pıhtı değerlerin normal sadece dimer bir tık yüksek ama bu değer için kan sulandırıcı kullanmana gerek yok dedi