Kızlar tecrübe edenler yorum yapabilir mi ? 2 ay oldu sezaryen olalı başından beri geceleri terliyorum. Başlarda daha çoktu tabi tüm vücudum ter içinde kalıyordu şimdi daha az ana tişört değiştiriyorum hala. Neden oluyor normal mi ? Kalıcı mı oldu acaba