Kitap okumayı çok seviyorum hanımlar malum kitap fiyatları da çok pahalı bende kütüphaneden alıyorum artık almışkende güzel romanlar olsun istiyorum küçükken de babam bizi 3 kardeş kütüphaneye üye yapmıştı her ptesi kitap alırdık pazara kadar ilk bitirene 5 TL verirdi babam o zamanlar 5 TL çok kıymetliydi ☺️🤭 babam ve annemde bizimle beraber kitap olurlardı babam ne kadar sıkılsada bizim için belli etmemeye çalışırdı 😂 canım ailem ya iyiki yapmış böyle bişey neyse sözün özü o zamanlar mavi saçlı kız okumuştum aşırı etkilenmiştim İnsan sonra nicesini okudum birdaha hiç birinden öyle etkilenenedim camdaki kız kitabında tüylerim diken diken olmuştu piraye ve kürk mantolu madonna da çok ağlarsın dediler ağlayamadım ama ürperdim bende sizlere bu 3 kitabı önerebilirim? Sizdende tavsiye bekliyorum