momyorgunnn iki üç gün kızım kötüydü doktora gittik bronsit dedi hava verdi antibiyotik verdi. Ateşi dört beş gün hiç düşmedi 40 a kadar çıktı sonra ben kötü oldum koku tat gitti test yaptırdım pozitif çıktı sonra eşim yaptırdı ki onda hiç bir belirti yoktu oda pozitif çıktı