Günaydın canım anneler. Sizlere önemli bir soru soracağım çünkü bu durumdan çok muzdaribim. Bebeğimin gaz sorunu var bu dönemlerde olması zaten normal, bunu biliyorum. Ama çok ıkınıyor ve kızarıyor resmen yani bayağı zorlanıyor. (Bu arada bugün tam 1 ay 6 günlük olduk) Bir haftayı geçkin süredir Biogaia ve Nurse Harveys kullanıyoruz. Ama bebeğim özellikle geceleri aşırı ıkınıyor, ıkınma nedeni ile kusuyor ve uyanıyor. Acaba gaz damlasını mı değiştirmeliyim? Sizin rahatlatıcı yöntemleriniz nelerdi?
NOT; Gün içerisinde birkaç defa karnına masaj yapıyorum.
Sadece anne sütü alıyor.
Emdikten sonra gazını çıkarıyorum.
Biogaiayı tam saatine veremesem dahi belirli saat arasında veriyorum.